Precious

Jag är inne i en film period nu och vill se och ser en massa filmer (kan ha nått att göra med att jag är arbetslös och uttråkad). Idag vill jag jätte gärna se Precious. En film som redan fått flertal priser under bland annat Sundance Film Festival. Det talas även om en eventuell Oscar.


Bild från: Här!

Ett gripande drama som med all säkerhet gör att det kommer en och annan tår. Eller som i mitt fall, massa ugly cry! På grund av detta beteende begränsas mina biobesök om det finns minsta misstanke om att någon dör eller en sorglig scen med fiolstråk i bakgrunden. Jag får snällt vänta tills Precious kommer på dvd så att jag kan se den bakom stängda dörrar, gråta hej vilt och sedan se ut som om jag har stuckit in huvudet i ett getingbo...


Kommentarer
Postat av: Sandie

Åh gumman då jag kommer alltid att tycka om dig även om du bölar ;)

2010-01-30 @ 10:25:53
URL: http://chipset.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0