Hard Rock

Jag ligger verkligen efter med alla slags uppdateringar på grund av att jag bor här på landet nu... Använder min mobil mindre och mindre nu till och med. Min syster berättade nyligen om att Laila Bagge har släppt en smyckes kollektion, Rock by Sweden. Detta gladde mig väldigt då jag har beundrat hennes dödskallar i Idol.

Foto: Eget kollage från tintinstyle. Man kan även köpa dom där.

Så fort jag har fått ett jobb så ska jag inhandla några av dessa, eh... kan man kalla dom skönheter när dom är så tuffa?

Kommentarer
Postat av: Sandie

Cute =)

Svar: Det var inte jätte svårt, jag klarade de första två koreografierna utan någon form av hjälp från dansläraren den sista var dock lite svår =) Jag är helt blåslagen gumman du förstår inte =) Jag ska fortsätta när jag får råd, som det är just nu kan jag inte =) XoXo =)

2010-01-16 @ 10:36:38
URL: http://chipset.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0