Städ fredag

Städa, städa varje fredag och när det är jul... för det tycker jag är kul...

...forts på bilder från min studentlägenhet



Vardagsrum/sovrum



Läshörnan med min gamla gungstol från när jag var liten.



Och här är kontoret då...



Min anlsagstavla har jag gjort av vinkorkar



Mina burkar i bokhyllan... Den runda är för sytillbehör och den röda för viktiga saker (dom som får plats i den).

Hade lite orientaliskt tema när jag flyttade hit för mer än 3 år sen men det har ändrats nu och jag längtar till en ny större lägenhet... Spännande att se vad det blir för stil i den :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Och det kommer nya tävlingar hela tin :)

Kanske något fint till dig själv du vill vinna.

Eller något att ge bort till någon av dina nära och kära.



Var gärna med och tävla :

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara att ta bort den hära kommentaren :)



Kram//M

2009-10-24 @ 15:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0