Mys Lördag

"När man är stor så måste man vara snäll" Alvedon reklam


Hittade den här söta bilden i mobilen när jag skulle radera lite gamla bilder.
Det är mina systersöner, den älsta och den yngsta som kurar ihop sig under filten under de årliga "finnspelen". Min mamma/ deras mummo (finska för mormor) som är med i denna utomhusteater tvingade oss att komma och kolla trots att vi har sett teatern innan :) Hon hade i och för sig en ny roll i år. Ungarna tyckte att det var kul att hon spelade en piga fast hon är så gammal :D "Mummo, är inte pigor typ 15?" Citat från mellanbarnet.

Nu ska jag städa så evetuell kommer ni se bilder på min lya lite senare :)

Kommentarer
Postat av: ellen

Svar: Jovisst det är superbra med mig :D

Tack så mycket! :)

Kram

2009-10-18 @ 15:27:25
URL: http://ellenstjernholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0