Det går sakta

Jag har inte blogga så mycket nu på sistonen på grund av att jag försöker komma något så när i ordning här hemma hos föräldrarna. Enda pysslet jag har sysselsatt mig med är att sticka lappar till min quilt-pläd.



Här är en hel hög av dem! Började förra sommaren med detta projekt...



Typ så här kommer det att se ute sen när dom ska sättas ihop, fast lite finare :) Ska börja sammanfogandet när jag kommer tillbaka från Kina. Och nej, jag kommer inte att blogga nått när jag är i Kina så återkom runt den 19:e november 2009.

xoxo -pyssel girl

Kommentarer
Postat av: Josse

Vad fint det kommer bli!

Nu har jag gjort klart min mössa!! Den blev på tok för stor, så bebisen får nog vänta ett år eller två innan den passar:)

Hoppas ni har det kanon i Kina!! Vi hörs när ni kommer hem!

kram

2009-11-11 @ 12:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0