Mysiga mellandagar

Det blev så stressigt på julafton att jag har varit tvungen att ta igen mig två dagar nu och bara slappa i soffan med en tallrik julmat på magen alá Homer Simpson style.  Ah, livet är skönt :)

Jag hann ta lite bilder under julaftonskvällen som jag kan dela med mig av...



Dukning på gång i denna bilden. Två av tio avklarat...





Granen var så hög att vi fick kapa av en bra bit. Grenarna användes till bordsdekoration samt att fylla en "tvättkanna" inne på toaletten och en vas på vardagsrumsbordet. Eko vänligt och doftar gott:)



Blått & silver pynt i granen i år



Även Minou blev lite pyntad med en röd rosett (den var inte på så mycket längre än att jag hann ta en bild)



Mina Iittala skålar finns det alltid användning för :) Gav förresten en frost-vit till mig själv i julklapp.

Ps. Min yngste systerson tyckte att presentkorten till Gustavsvik var JÄTTE fina :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0