Mellandagsrea

Det är väl en av det bästa grejerna med mellandagarna...
Ännu bättre att det flesta webbsidor också har det så att man slipper trängseln och paniken av att hitta klänningen man har spanat in i rätt storlek!

Jag har shoppat loss i lugn och ro på HM's hemsida och Melba :)

Här är några av fynden. Klänningen är särskilt ett fynd då jag jagade den i slutet av sommaren på varenda HM i Jönköping, Stockholm, & Örebro utan lyckas och nu får jag den till halva priset. Yay!



Det verkar som att jag ska gå klädd i svart och puderrosa i vår... Hmm, märkte inte dessa färgval förrän jag satte ihop bilderna nu. Jaja, det blir väl bra bara jag smetar in mig i brun utan sol så att jag inte ser ut som en blekis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0