Kallaste vintern i mannaminne...

...eller i mitt minne i alla fall. Det är 22 minus ute idag och lite för kyligt för Minou att göra nått annat än ett snabbt toabesök vid yttertrappan. Kan inte påstå att jag klagar på att hon inte vill vara ute en längre stund.

Så idag har vi myst inne hela dagen och just nu har vi fyverkeri vänjning... Minou ska få följa med på nyårs partaj så jag tänkte att det kan vara bra om hon vänjer sig vid hög musik och smällandet & tjutandet av raketer. Minou myser just nu i mitt knä och gnager på mig utan att bry sig det minsta lilla av alla ljuden.



Och japp, tänderna är lika vassa som dom ser ut att vara. Som tur är tuggar hon mindre på mina händer och mer på hundben nu för tiden.

Kommentarer
Postat av: josse

Vad mysigt ni verkar ha det! :)



2010-01-02 @ 14:18:54
Postat av: Hanna

Hej gumman!

Tack för julkortet :)

Vad stor hon börjar bli din töss!

Gick det bra på nyårsafton? För oss gick det bra Geisha sov sött och kompis satt och tittade på fyrverkerierna vid ballkongdörren. Han såg lika nöjd ut som ferdinand ;)



Puss på dig och gott nytt år!

2010-01-06 @ 14:36:37
Postat av: Sussituss

Hon är skit stor nu, 3 kg! Nyår gick väldigt bra :) Hon brydde sig inte det minsta om raketerna fast folk sköt som galna alldeles i närheten. Vad skönt att det gick bra med era vovvar också.



Hoppas du har haft en bra börja på år 2010.

2010-01-12 @ 18:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0